Uudised

Kelnerina töötamisel on palju plusse

  Sageli arvatakse ekslikult, et restoranis või kohvikus töötamine on üks suur rist ja viletsus – pikad tööpäevad, kapriissed kliendid ja nägelevad kolleegid. Tegelikult on kelneritööl palju võlusid, plusse ja tugevusi. 1.…

Read more...

Miks on vaja koolitada põhikaadrit?

Teenindusettevõtted pööravad suurt tähelepanu uute inimeste koolitamisele, jättes kahjuks tagaplaanile meeskonna tegelikud ülalhoidjad – põhikaadri. Miks on vaja just neid koolitada ja mis juhtub, kui seda ei tee? Iga ehitis on täpselt…

Read more...

Mis vahe on müügi- ja kelnerite koolitusel?

  On arusaadav, et restoranid-kohvikud soovivad kasumit ja selle pideva suurendamise nimel tellitakse aina sagedamini erinevaid müügikoolitusi. Keskendutakse lisamüügi suurendamisele, kuid unustatakse see kõige tähtsam – baaskoolitus kelneritööks, mis on eeldus hea…

Read more...

Euroskills – Vana projekt uues kuues

Teeninduskvaliteedi uueks projektiks on koostöös Pärnumaa Kutsehariduskeskusega (PKHK) koolitada välja noor restoraniteenindaja spetsialist rahvusvahelistelekutsemeistrivõistlustele Euroskills 2016. Mis võistlus see siis ikkagi on. Eesti mõistes on see nagu kevadeti toimunud Noor Meister võistlused, kus…

Read more...

Log In

Create an account